zondag 9 september 2012

Waar gewerkt wordt vallen spaanders

den heeft het loodje gelegd
Het varenbos was deze zomer verrassend. Op velerlei wijze verrassend. Alleereerst is het in het bestaan van het varenbos nog nooit zo land achter elkaar zo warm en zo droog geweest. Om de dag stond ik met meters tuinslang de aan droogte lijdende varen van wat water te voorzien.
opgestapeld
 Dan was er leuk bezoek. Een aantal leden van de varenvereniging hadden de moeite genomen om ver af te reizen en het varenbos te bezoeken. Daarnaast zijn we op zoek gegaan naar varens in het wild. Er zijn heel wat varensoorten gevonden. Zie ook http://www.nederlandse-varenvereniging.nl/
Blikveld vergroten
En dan als toetje: Blijkt mij nu dat Google Picasa en Blogger aan elkaar gekoppeld is. Verwijder je fotoos van Picasa dan verdwijnen ze ook op je Blog!!!!! Ik had mijn blikveld moeten vergroten...............

Komende tijd zal ik zo veel mogelijk zien te herstellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten